Inlägg 81

Jaha, vår 2årsdag gick nästan obemärkt förbi, det blev inget miau eftersom han hellre satt och spelade Poker tills 5 imorses som igår natt med och så många andra jävla nätter.... Orkar man bry sig? Nepp.
Inte efter ett tag, och varför ska jag sitta här och sätta en gloria på mitt förhållande som snart är totalt kört i botten.
Har idag spenderat förmiddagen med att storstäda nedervåningen, bära upp all jävla tvätt jag tvättade igår som jag bad om att få uppbärt till övervåningen men fick man hjälp? Nepp.
Får man i princip NÅN jävla hjälp på hemmafronten ÖHT? Nepp.
Och ja, mitt förhållande ÄR skit just nu, har varit ett tag och jag vet inte från dag till dag hur vi ska göra.

Så, nu vet alla. Bra va?
Nu kan ni olyckskorpar som kraxade i början köra igång igen, för allt är totalt jävla PISS. Och detta är inget som pågår idag för att jag har PMS eller för att jag fått städa åter igen, ENSAM nej utan detta har pågått ganska länge. Han har släppt taget liksom, skiter i allting (ja, förutom Midas och sina jävla träningar och matcher då) så skiter han nog tja, i det mesta faktiskt. Speciellt vårt hem, oss, mej ja, you name it.

Men japp, nu ska jag ta disken, för den lär inte få vingar o flyga in i diskmaskinen själv, hur gärna man än hoppas. Sen ska jag vika 6 maskiner tvätt och lägga in, för min polska hade visst ledigt idag, men Marcus svenska, HON är minsann på plats!

Tyck Till.
Postat av: novalie

du måste säga till han va fan du kan inte alltid göra allt det måste ju va lite rättvist i hemmet ska han inte hjälpa till och städa/disk/tvätt så måste han ta barnen eller hur

2009-03-15 @ 11:23:27
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Anna

Trist, funkar det inte alls så gå på nån rådgivning och ställ ultimatum. Det brukar ju funka på killar...

2009-03-15 @ 15:46:29
Postat av: Lena

Finns för dig gumman!! Ledsen att säga det, men jag tycker verkligen att du förtjänar sååå mycket bättre. Men det vet du. Tänker på dig vännen. Massa kramisar L.

2009-03-15 @ 19:39:17
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: jennie

känner igen det där.. SÅ jävla mycket. men i mitt fall försvann all kärlek också, från min sida. hoppas inte det är så för dig. hoppas ni kan lösa det. ställ krav, ultimatum...vet att du vill ha en hel familj, men du ska inte vara ett hembiträde!

kram!

2009-03-15 @ 22:35:05
URL: http://diverseord.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0