Inlägg 87

Ja, snart eftermiddag, redan ??
Gick upp med killarna i morses och skickade iväg dom i murrvädret till skolan. Sen mysa jag och Midas i soffan och åt morgonvällingen (han, inte jag) och vid halv tio väckte vi Marcus för vi skulle gå till BVC. Så tio var vi där och han väger och mäter perfekt såklart! Så gjorde han Boeltestet och det gick ju galant men ungen har ju hörsel som en hök, det visste vi ju. Nu har Marcus åkt till jobbet, han jobbar sen vecka i GBG så det blir 12-13 timmar borta, på ett sätt kan det vara bra för oss att ses lite mindre nu, tänka och vara på varsitt håll men på ett sätt inte för vi kanske behöver mer tid ihop? Jaja, nu är det ialf som det är.
Jag har beställt ett par saker från Jotex som jag får nästa vecka, lite nytt till köket, hängamplar och gardiner och ett par krukor. Och tack vare Anna kom jag på den ljusa idén att göra schabloner på väggen jag tänkt att ha gulddekorerna från IKEA först, och grannen min jobbar ju ute på PAnduro så jag fick lite inside information igår om vad som finns inne i butiken just nu, och hon tipsade om en scablon som är lite större med blommor, blad och stjälk som man kan sätta och bygga lite hur man vill, så det tänker jag göra nästa vecka tänkte jag så att man blir KLAR där snart :-P

På fredag efter jag lämnat pojkarna åker jag nog vidare till Trollhättan för att vara med min hjärtesyster Sara och vi har en ganska god plan vad som kommer hända, vi har en plan för om vi har våra barn (hon sin tös och jag Midas) och vi har en plan om vi blir barnfria. Vattentätt alltså!
Nu ska jag göra fika till Linus, han var lite smpsugen. Lukas som har utegångsförbud IDAG har inte kommit hem från skolan utan hade med sej en hälsning via Linus att han är hos en kompis och Linus visste inte vilken kompis..

Men, nu kom han visst innanför dörren så nu får jag prata lite med honom.

Hoppas ni har en bra dag!

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Åh ja vill åsså schablona i köket men får inte lov!! Ja har en från Panduro här hemma! Blommor och blad! Om du vill låna!! pöss

2009-03-16 @ 20:47:07

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0