Inlägg 89

Jag har kollat in Gina Tricots sida och hittat ett par nya paltor jag tänkte åka ut och köpa på fredag, en cardigan, en skitsbygg scarf och en tunika. Lite nytt är inte dumt ju, eller? Och det bästa med Gina är att mycket snyggt är till rimliga priser. Nu sover de stora pojkarna men Midas, han är vaken och försöker heela tiden klättra ur sin gåstol, busungen!
Han liksom kastar leksaker på golvet i syfte att hänga sig så låååångt ut han kan på gåstolskanten samtidigt som han har foten på dedära krysset som håller upp stolen, ja ni som vet hur dom ser ut fattar vad jag menar, ni andra? Too bad haha! Jag skulle trimma kilalrnas hår förut men hittade inte munstycket, och jag vill gärna inte skicka ut dom som två ungar som kommer direkt från auzwitz eller hur fan det nu stavas, för så ser dom ut.. Jag rakade Lukas så kort en gång en dommar, han var väl 3 år, och aaaaldrig mer.. Folk trodde nog han hade leukemi stackars barnet.
Nåväl.... Nu ska jag bada Midas så han blir trötter och sen blir det nattvälling och snark för den lille herren.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0