Inlägg 91

Oja, jag har vart minsann en jävla hurtbulle denna morgon... Började med att jag blev väckt, eller inte bara jag utan även både hund, katt,sambo och bebis av Lukas som stod mitt i trappan och hade nåt, ja, jag vettefan nåt slags krigarläte för sej? Och jag, jag som har jordens bästa och trevligaste morgonhumör (aa, eller hur) gick ut i hallen mumlade nåt som innehöll ordet -tyst,sova,fatta,lägg av-
Men sen var han minsann tyst men då var ju Midas vaken och piggare än körv så jag bar in honom ill oss, gjorde välling och sen myste vi tre en stund och sen, när jag hade vaknat ur min dvala gick jag ner och gjorde frulle och skickade iväg pojkarna (då var jag på mycket bättre humör) för hallå Lennart SOLEN tittade ju fram!!! Så jag tog Boss och gick till skogen, vi hade det superskönt! Kommer tillbaka och då har Midas slocknat igen och Marcus är inte långt efter han så ja, nu sitter jag här och rapar cola och har ätit frukost!
Så, lite bilder från skogis och på min vackra voffe kommer här :-)


Väntar klartecken från matte att få gå ut, ja, fostrad kille dedära

Vårtecken! Fast sekunden efter jag tog bilden kom marodören Boss och först trampade sönder dom, sen pinkade han på dom...Han gillar visst inte vårtecken lika mycket som jag

Nu är vi i skogen!! Lukta lite, pinka 8959845 ggr osv osv

Sen fick han posa i 100 år stackaren, och han är ju så snäll så han sitter
ju still så länge han måste... Varje gång han tittade framåt och jag skulle trycka på knappen på givetvis
tittade han då åt sidan, eller vädrade med nosen eller annat.. så jag fick TRE bra kort av alla 9852743
jag tog när han satt såhär....

Sen lekte vi, och Boss hittade skogens minsta pinne!

Kisspauser är viktigt

Sen fick han posa igen, nu är han trött, det syns för han
sitter på rumpan, annars sitter han liksom stödd på bakbenet men inte nu, nu vilar han :-)
Sen lekte vi jage och sen gick vi hem!
Underbart med lite vår ukuft!! (jag skulle skriva vårluft, hur fan blev det ukuft??)

Nåväl, ha en fin dag!


Tyck Till.
Postat av: Anna

En dragis precis som Ozzy ser jag, nosgrimma e bra!

Så sitter han så där feminint precis som vår gris också gör... haha

2009-03-17 @ 10:24:05
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: miggs

Anna: Han drar inte så mycket, han är väldigt bra i koppel bara det att NÄR han väl drar till och jag inte är beredd så är han så jävla stark så jag orkar inte hålla honom om han inte har grimman.. Marcus har halsband för han är ju liite starkare :-P

Och visst är det sött när dom sitter som små gaydogs? Boss brukar sitta som en dam i damsadel med, ska fota det nästa ggn och lägga upp, det är så jävla fult haha!

2009-03-17 @ 13:38:52
Postat av: Anna

Haha det är precis som jag brukar säga, att Ozzy sitter som i damsadel!

Och jäkligt gay... haha

2009-03-17 @ 14:59:18
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

vilka fina bilder ute i naturen och på hunden



kram kram

2009-03-18 @ 16:44:36
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0