Inlägg 93

Jomen så nu har man minsann varit rediga, jag har storskurat och städat övervåningen, det enda som är kvar är kläderna sonm ligger i högar i Midas rum som ska in där dom hör hemma.... Och jag har rensat bland Midas kläder så nu har jag en knökfull IKEAkasse med kläder som ska ner i förrådet.
Middagen är avverkad, pojkarna gick ut och lekte en stund till så jag tar med Midas upp och fixar med tvätten så är det gjort, kan man ju chilla sen ju :-P
Men, jag vettefan hur vi lyckas, för jag hittade en biljard grejjer som abolut inte hör hemma i ett sovrum, tex skruvar, skruvmejsel, papper, snusdosor (ja, vem kan det vara?) och sen säkert 9875894 hårsnoddar och massa hårnålar som jag sprider värre än nån annan. Men, nu ligger allt som inte ska vara däruppe i trappen, så halva trappen är fullt i badlakan, påsar, nappar och annat bröte som ska till deras rätta platser.
Alltså ni vet såntdära småkrafs man kan ha hemma, liksom kataloger, papper, lappar, nya katthalsband osv... Vart lägger man sånt? Eller är det bara vi som har en massa sånt som inte har nån egentlig plats? Och ändå rensade jag i sånt för ett tag sen, men det liksom bara dyker upp?
En bra grej är ju ifs att få ordning på skrubben under trappan som just nu är fullt i sånt som ska till appersinsamlingen, pant, sommarskor osv... Då kan man ställa in en byrå eller nåt och ha pryttlar i.
Nåväl, nu upp igen!

Tyck Till.
Postat av: Me

Fan va du sliter och städar! :D

2009-03-18 @ 00:12:49

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0