Inlägg 95

Harrejävlar vad jag har grejjat och donat, hoppas bara det får hålla sig så i ett par dagar åtminstånde, och NÅDE min sambo om han lägger sina skitiga sockar på mitt rena sovrumsgolv ikväll ;-)
Desperate har avverkats, sneglar Christine medans jag bloggar, hon är ganska skoj faktiskt, jag kan känna igen mej själv lite i hennes karaktär där, förutom att hon är smalare än mej och alltid klär sig snyggt :-P

Nu ska jag lägga mej och se film uppe i sängen, fast alla filmer kan ju inte spelas i den DVDn, det är min gamla och den börjar väl bli krasslig, men många brända skivor går att spela men många orginal går inte, wazzöpp with that??
Nåväl, hoppas ni får en goood natt!

Imorgon klockan tio ska jag och Lena (hennes blogg finns i menyn) ta en promenix, gäller att vara laddad!


Middagsdags :-P

Midas fick majskrokar, han hade redan fått middag

Sen var vi alla uppe, pojkarna var på deras
rum så jag kunde vika tvätt. Underbara barn jag har!!!

Har vikt ca hälften.. Tar ju aldrig slut....

Men se, som i ett trollslag är det borta, och då är min polska
ledig idag :-P

Hittade Midas pusselmatta med när jag städade
så jag pusslade ihop den, guudars vad svårt ;-)
Men fin blev det, där kan han sitta och leka sen utan att riskera att glida iväg på det hala golvet. Smart thinking!

Tyck Till.
Postat av: Anonym

God damnit va du är redig!



Du skämmer visst bort din grabb.. Nåde honom om han slänger sina sketna sockar på det nybonade golvet, då skurar du toaletten med hans kallingar.. hoppas jag ;)

2009-03-18 @ 00:18:23
Postat av: Christina

Va mycket tvätt du har vikt, riktigt duktig :)

Fina sovrum ni har med :)



Ha en bra dag!

2009-03-18 @ 07:59:48
URL: http://christinasundqvist.blogg.se/
Postat av: miggs

anonym:

ja, jag var fan tvungen att vara redig igår :-P

och skitar han ner nu, är det hans tandborste jag skurar toa med ;-)





Christina:

Oja, ibland så är det fart på tanten :-P

2009-03-18 @ 09:01:09

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0