Inlägg 96

Somnade runt halv tre inatt tror jag, tidigt för att vara mej egentligen.
Tryckt lite c-vitaminer och såndära rosenrotsmojs man ska dricka när man vill bli pigg, Chi San heter det tror jag.
Jag vet inte riktigt om det hjälper så bra på mej, kanske jag märker om en stund? Fast i det tillståndet jag är nu hade fan inte ens ecstacy hjälpt, så mycket vet jag...
Jag borde fan få ett diplom, jag är snabbmorsan faktiskt, kvart i kommer Lukas upp och väcker mej då jag stängt av larmet (för det händer ju aldrig) och åtta gick dom till skolan, rena, mätta och med packade ryggisar. Herre, jag är GRYM!
Sen låg vi tre (jag, Marcus o Midas såklart) i sängen och myste när Midas drack vällingen, och nu är det full rulle på honom han slirar runt på golvet och jag, pedagogisk mamma som jag är Hejjar på som bara den och motiverar och lockar (med leksaker, inte godis, han är väl ingen hund eller?) och tröstar när han blir skitförbannad för att han inte kan.
Så, jag har ialf fått i mej frukost och vitaminer, ska snart klä på mej för en påromenad med Lena och Milla i vårvädret!
Kameran åker med så ett par bilder kanske kommer sen :-)


Jag har änglar i sängen....

Och bebisfötter!

Morgonvällingen är snart avklarad

-Är jag liiite söt mamma?-

Sen kollade vi in rummet medans mamma plockade.
Kläder från NHL som vi fått av Robin :-)

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Morgonmys är nog det bästa som finns efte kvällsmyset då vill säga :)





Ha det finast

2009-03-18 @ 16:42:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Robin

Det är bra du gillade kläderna,jag gillade dem med!Sen vet du,min morsa köper liksom försmå kläder(eller så är det jag som växer fort) och sen när hon ville ha dem i större storlek så var de slut..

Och idga så köpte hon en FÖR stor kepa till mig med allså hon är nog lite snurrig min mamma tror du inte? Fast klart mammor blir väl såna ;-)

Ha en super trevlig kväll grabben!

Så hoppas jag vi ses snart hade vart sköjj!

Ska lära dej lite bus,så även din mamma får lära sig att med barn kommer gråa hår hahahahaha ;-)

2009-03-18 @ 18:43:41
Postat av: finaste

Fan va söt unge du har :)

2009-03-19 @ 15:46:20
Postat av: miggs

finaste:

Ååh men tack !!

2009-03-19 @ 19:13:13

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0