Inlägg 98

Alltså min agrannars lilla hund har stått nu och skällt OAVBRUTET sen jag kom hem för två timmar sen, och den skällde oavbrutet från åtta till tio imorses när jag gick så jag antar att det har pågått hela dan. Jag brukar inte störa mej på grannar och oljud osv men detta tar fanimej priset... Såntdära gällt skall som aldrig tar slut...
Min skalle blir MOS av sånt, och det händer ganska ofta att den står och skäller daaagrana i ända när dom inte är hemma. Kanske ska man säga till, fast på ett snällt sätt? Jag menar JAG hade ialf velat veta om min hund stod och skällde ne hel dag, då kan man ju ta tag i problemet för det är ju inte lätt om man inget vet??
För jobbigt, är det ialf...

Tyck Till.
Postat av: novalie

Säg till för fan jag hörde fan hunden igenom telefon luren när jag snacka men syrran fats hon va ju ute på loftgången för att röka så det e ju inte konstigt att man höra hunden.. men jag hade fan blivit galen..

2009-03-18 @ 18:19:08
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0