Inläg 230

SKOR: Svarta ballerina, gladiators och Crocs. SNEAKERS: Röda converse
JEANS: Jag ska i mina gamla som tar plats i garderoben.... T-SHIRT: min enorma lila natt-tisha UNDERKLÄDER: Från Lindex, hotpants i alla färger o formerVÄSKA: växlar mellan en svart eller röd i skinn. PLÅNBOK: min björn borg som hängt med lääänge nu SOLGLASÖGON: oj, typ av alla 40 par ?? olika för humör. KLOCKA: min snygga med rosa dödskalleSMYCKEN: mina svarta pärlor eller guldiga från indiska, mitt svarta halsband från...??.

TV: En grå, panasonicMOBILTELEFON: samsung MP3: iPod. DATOR: helt NY packard bellSMINK: Loreal, HM och body shop
ANSIKTSKRÄM: Body shopDEODERANT: DoveTANDKRÄM: Nån från colgateSCHAMPO/BALSAM: doveTVÅL: också DovePARFYM: vardag christina aguilera, party Laguna av salvador daliMINERALVATTEN: Loka citron. VIN: vitt
DRINK:angel

BRÖD: den bruna, vad heter det ? Längtan. MAT: Oh massor, mat är underbart!GLASS: 88an GODIS: choklad eller saltaste saltSÄNG: obefintlig för tillfället, jagar änLAKAN: för många...
FRISÖRSALONG: Madde haha!

DAGSTIDNING: Aftonbladet MAGASIN: Vi föräldrar eller nån skavellerskit


Lånad av No Scarlett :-)


Tyck Till.
Postat av: novalie

hmm ska man ge sig in i den kanske =)

2009-05-27 @ 08:32:58
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: novalie

frisör salong kan jag väl knappast räknas som haha jag har ju bara klippt dej en gång ju , fast du kanske menar nån annan Madde hehe

2009-05-27 @ 12:48:09
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

madde: jag menar ju dej vafasen jag klipper mej ju aldrig men gör jag det blir det ialf du :-P

2009-05-27 @ 13:55:16

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0