Inlägg 177

Jag vet det har vart torrt på bloggandet sista men jag har liksom haft annat för mej, tex sol,värme barn o familj! Helgen har vart väldigt lugn, igårkväll åkte Midas till mina svärisar och så åkte jag, marcus o barnen, jennie-ann o jonas till torp för lite shopping, jag hittade 4 par örhängen på Ur o Penn, en ring på HM och en liten glittermojjäng till ¨hålet i min näsa som jag tänkte börja ha, har inte haft i något på tja 10 år kanske men den gick igenom ialf haha!
Kunde jag få i staven i tungan efter 1½ år så tyckte jag att jag borde fått i näsan och ja, det fick jag! Fast tungstaven är sen länge borta dock...
Sen åkte vi hem till oss jag, marcus o barnen och jag fick sovit ett par timmar, jag var sp trött för natten innan kunde jag inte sova alls :-/ Sen kom jennie-ann och jonas till oss och vi spelade kort några timmar och tog ett glas vin och killarna tog ett par öl, en himla trevlig kväll ialf :-)
Nu sak jag o frugan ÄNTLIGEN  umgås efter 4 dagar isär. usch såhär länge har det aldrig gått utan att vi setts... Men det tar vi igen ikväll! Nu sover alla mina barn och vi ska väl typ päsa och doppa grönskar.
Hoppas ni haft en bra helg.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0