Inlägg 179

Ja, någon fick tuppjuck för att jag verkade SNO hennes inlägg och det var det absolut sista jag ville, jag ville sprida buskapet om saken det gällde,för jag anser att det var en viktig sak att folk, föräldrar skulle få veta och reda på men tydligen var det viktigare för henne att bli förbannad på att jag då hade kopierat hennes INLÄGG...
Jag menar visst, jag glömde länka till henne men hur många av ER hade klickat på länken om ni knappt visste vad det handlade om egentligen? Men nu är det borttaget och jag hoppas fröken blir nöjd...

OMG!


Och här, här länkar jag till HENNES blogg där inlägget jag SNODDE finns....

LÄNK TILL HENNES BLOGG <Klickbar LÄNK>

Tyck Till.
Postat av: novalie

ajajaj gick in på länken och läste och det va ju inga trevliga kommentarer. lite personliga angrepp osv fy fan vilket blogg helvete

2009-05-05 @ 19:33:58
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0