Inlägg 181

Jaha, idag har jag varit produktiv minsann, jag har städat övervåningen FY det behövdes, men nu skiner det överallt och toaporslinet blänker av Cillit BANG :-P
Har även vart på en promenad med Midas, tog sväben förbi ICA och sen hem och bakade hallonmuffins och chokladmuffins med chokladfrosting, MUMMAH!
Sen kom Marcus hem och gjorde middag, potatisgratäng och miniflintastek, det vart ialf himla gott :-)
Annars är det lungt och stilla, barnen är ute o leker, Midas sover och Marcus kollar TV.
Det blir nog tv inne hos frugan ikväll tror jag om det inte är nån sportskit på femman ikväll :-/


Hoppas ni har en bra kväll ialf, och på fredag är det extralång dag på familjeförskolan. det ska bli fina fisken!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0