Inlägg 182

Sist vi var på Öppna förskolan tog Kerstin så fina kort med hennes nya fina asdyra systemkamera, jag FICk sno dom av henne så här kommer ialf ett par stycken :-P


MammaMidasMys


Midas har nog de blåaste ögon jag sett, fins skruttungen!

Har en del kort i både kamera o mobil på alla mina tre skruttar jag får lägga upp nåndag när jag har mer ork.
God natt Sverige

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Ohh myyy gooood viken liten raring :)

Midas asså ;) hahahha



ja du glömde visst ang chai latten :)





Har ni Barista där ni bor ?

Där kan man köpa pulverform av chai latten :))))))





Visst e dom goda :)?





kram

2009-05-06 @ 21:59:03
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: miggs

Jag vet inte om vi har det men jag ska kolla det :-)



Thnx



KRAMEN!!

2009-05-06 @ 23:55:37
URL: http://miggs-miggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0