Inlägg 183

Tjohoo hur har ni det i vårsolen? Fast ja, en del har säkert regn o mul men det har inte Uddevalla haft idag under eftermiddagen o kvällen ialf :-) Så vi tog en promenix förut. jag, frugan o Madde och några barn och Akita såklart :-)

Nu har jag hjälpt min fruga att baka inför Elias ETTÅRSKALAS i helgen, herreminje vad tiden går.. Inte längesen hon hade värkar ju känns det som ??

Men ja, det var väl det jag hade att bjuda på just nu, har typ NADA blogglust :-/
Fast på fredag skulle nog kära Mäbepojken till stan så då skulle vi kanske ses på en öl i stan, inte en dag för tidigt :-)

Sen pratade jag med Rocky idag, han hade legat på sjukhus ett par dagar, enligt honom inget allvarligt men för mej är sånt allvarligt, ligger man på sjukhus ÄR det allvarligt så jag fick använda min arga röst och säga till honom på skarpen, men anyhoo var det hans njurar som bråkade och jag sa utan att tveka att behöver han en njure får han ta en av mina, för jag behöver honom här, liksom i mitt liv. Så det så :-) Han blev rörd såklart min bushjälte, men det är självklart för mej faktisk, såpass mycket betyder han för mej <3

Nu ska jag kleta in frugan med BUS, hon står här och gnäller.. Jävla ko :-D

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0