Inlägg 186

Ja, en livespelning från slutet på 07 med Mäbe och Angelicas underbara -två händer-
hittade den på youtube för ett tag sen, alltid trevligt med youtube :-)


Jag ska väl snart börja med lite mat, blir kyckling, ris o currysås idag.
Annars har här inte hänt särskilt mycket faktiskt, dagen har liksom bara sprungit på, men nu ska jag plocka upp alla tuchpennor Midas lyckades få tag på och ikväll ska han få bort den turkosblå färgen han har på typ hela handen :-P

Och jag tänker extra mycket på frugan och Andreas idag
 Och såklart Johnny med....
Ni vet vart jag finns och jag gör vad jag kan för er.

Tyck Till.
Postat av: novalie

på Johnny tror du han ryker me??

jag hade inet blivit förvånad om man säger så vi brukar ju inte ha så tur

2009-05-07 @ 15:56:04
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0