Inlägg 187

Nu jävlar Börje har jag o frugan städat som små galningar, och det behövdes allt men ac k så rent o fint det vart, och nej, det var inte hos mej utan hos henne och Andreas :-P Måste ju skina fint när det vankas kalas för Elias!
Nu börjar det bli sömningt i ögat så jag ska packa ihop mej och in till mej ialf, imorgon blir det låångdag på familjeförskolan, halv tio till tre, vi ska göra batik så det blir att leta upp alla lite halvsunkiga en gång vita handdukar och göra fina igen, batik är ju rätt coolt faktiskt :-)
Och så ska jag scrappa ett Grattiskort till Eliasfisen!
Hoppas ni haft en bra kväll och får en god natt!
PUSS

Hon är bra, jag är bra men tillsammans är vi fucking BÄST!

Tyck Till.
Postat av: LindaNoremalm

jaa vad kul vi ska ha LÄNGTAR pusss linda

2009-05-08 @ 07:23:03
Postat av: miggs

Linda : Det gör jag med, ses om ca en timme YAY



POUSS

2009-05-08 @ 08:12:57
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0