Inlägg 189

Oj, jag får kanske skriva lite ?
Igår var vi på familjeförskolan hela dagen, och det var så jävla mysigt! Jag scrappade ett kort till Elias 1årsdag för han fyller ju år idag lille korven :-) Och så myste vi, åt god mat TACOS och sen bara var, det är ju det som är så underbart med det stället, att vi bara är <3
Jag och Linda låg och myste med Lavinina en stund medans Midas sov och Lavve är ju så söt att man vill äta UPP henne, jag hade gärna gjort det igår ett par ggr men jag var lite hostig ochs nuvig så jag ville inte smitta henne lillgumman! Men, nästa vecka är jag nog frisk så då kan jag pussa henne ialf :-)
Ja, sen lämnade vi pojkarna i VBG och det gick smidigt, fast jag hade glömt göra en flarra välling till Midas som inte hade ätit på länge och han blev sådär superduperpanikhungrig i bilen, som tur var hade jag packat två middagsburkar till honom för han skulle sova hos farmor o farfar så in på Statoil och hitta ne plastsked så fick han äta mild thaigryta kall i bilen, men ja han åt gladeligen, tur man inte har en kräsen son ialf :-) Sen vart han mätt och belåten och vi lämnade pojakrna så sjöng och busade jag o Midas bak i bilen ända till ÖDeborg, jag fick även en påse kläder med mej och det tackar vi ju för såklart, bebiskläder behöver man ju alltid, speciellt nu när man i regel får byta ett par ggr under dagen för han kryper ju överallt, i allt och på allt osv så han plockar ju upp lite på vägen om man säger så....
Sen stannade vi hos mina svärisar en stund och drack kaffe och bara var men Marcus ville hem till hockeyn så ja, vi åkte i nån pause där eller vad det var (yeye whatever) så vi var hemma rätt sent och jag lääängtade efter ett bad hela vägen hem så kom jag innanför dörren, ringde frugan som skulle ut till MAxi och han hängde på för jag skulle ändå ha cigg så jag hon och MallanBrallan åkte ut och handlade lite, hem igen och NU fick jag ätit (som jag inte gjort på hela dan) och badat. Så messade Mäbe och då var dom klara med repningen och skulle kanske ut i stan så vi sa att vi kanske skulle ses. Men sen gick jag över till frugan, tog en cider och pratade lite skit och halv tolv höll jag alltså på att somna vid hennes köksbord så jag fick in och nattat med, halv ett ringer Mäbe
Tjaa, jag ska in till Mortens, kommer du eller ??
Ja,. då var det ju valet och kvalet, ligga kvar i sängen och somna gott eller åka in till stan och ta en öl med en kompis, såklart vart det att jag åka in till stan så ett stod jag inne på Mortens och jag kan säga att så snabbt som jag sminkade mej och plattade håret inatt var nog fan personligt rekordoch det var med andan i halsen jag kramade om Mäbe i garderoben på Mortens :-) Sen tog vi en öl och pratade om allt och inget och det var absolut värt att åka ner de stunden, dels fgör att jag sällan kommer UT och dels för att det var längsen jag träffade Mäbe.
Sen ville ett par i hans band efterpartajja så vi gick hem till en av killarna där fick jag en grogg i handen men efter nån timme var jag så trött så jag promenerade in till stan, och jag kan säga att det var såå jävla dött i stan vid halv fyra imorse, inte en människa var ute , man hörde bara alla trafikljus ticka och mina klackar :-) Så en taxiresa hem och jag stupade i säng!!
Helvete vilket jävla inlägg men lika bra att ta allt på en ggn eller ??
Så jaha, om en stund ska vi åka till Ödborg, jag ska hem till svärisarna och Marcus ska träna fotboll och sen blir jag där tills i eftermiddag för Marcus ska på lagfest med fotbollen så jag o Midas ska ha myskväll sen.

Ha en superfin lördag allihopa och NU kom solen Yaay!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0