Inlägg 193

Jaha, nu har vi för en stund sedan ätit middag jag och pojkarna och idag vart det köttfärssås och spagetti, Midas har nyss somnat så jag ska bara passa på att springa ut i två minuter med Boss så han får pinkat, som tur är tog Marcus honom till skogen förut idag så han har fått kuta av sig ialf, men BRB


Så, typ två minuter senare, men ialf jag ska ju på två bröllop i sommar och jag har luskat lite klänningar men vet inte vilken jag vill ha, men här kommer de jag är mest sugen på

Nummer ett fram och baksida
Nummer tvåNummer tre


Nummer fyraNummer fem
Nummer sexNummer sju
Nummer åtta



Dessa skorna ska jag ha i vilket fall, dom beställde jag idag dom är så jäkla söta!
Så, vad tycker ni?
Hit me!!

(samtliga bilder är lånade av Shock.se och Halens.se)

Tyck Till.
Postat av: jennie

nummer sex. :)

vi åt också köttfärssås idag. det är bra mat det!

2009-05-11 @ 18:27:52
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: Nathalie

nummer sex eller 8 är sjukt snygga

2009-05-11 @ 23:28:45
Postat av: maria

Make My Day...

2009-05-12 @ 12:43:52
Postat av: nr fyra tycker jag :)

Make My Day...

2009-05-12 @ 12:45:00
Postat av: Anonym

4:an de är ju sommar och den är verkligen en sommarbröllopsklänning :)

2009-05-12 @ 19:41:38

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0