Inlägg 195

Ja, vi har ju fortfraande ingen ny SÄNG, och det känns som att det behövs, och jag har hittat två, för den vi ville ha från början fanns det inga sängbord till, vilket vi hade tänkt få med men ja, här är ialf ett par JAG gillar, hoppas bara Marcus gillar dom med, men tja, vi brukar tycka samma om vissa saker :-)


Någon av dessa två, ja jag vet att nummer två inte är helt OLIK malmsängen men denna är lite enklare i riktigt tråä och utan domdära jävla trösklarna runtomkring jag slog upp benen på typ tre ggr om dagen.
Den första gillar jag som fan, och det var sängbord med till och inte farlig i rpiset alls. Båda sängarna är IKEAmärkta och det gillar vi Börje ;-)
Får spekulera med min sambo och sen se hur det blir, OCH det var även en byrå från samma serie man kunde få köpa med säng nummer två, och bi behöver en byrå uppe i lillhallen faktiskt....
Jaja, fan... jag vill ha nån men vilken? Ååååh jag hatar att inte kunna bestämma mej!!!!

Update: Jaha, då har man hittat ett par fler sängar dårrå


Nummer ett här skulle dom ha 700 för säng plus sängbord...
Nummer två vill ha en tusenlapp för sängen men då finna det inga sängbord... Suck...

Tyck Till.
Postat av: Jennie-Ann

Hej! Ja tycker helt klart att ni ska ha den 3 sängen, den man ser från sidan som e svart alltså:) puss på din gumman!

2009-05-12 @ 12:31:44

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0