Inlägg 196

Jag passade på (eeehm) att shoppa lite när jag ändå letade klänning på Haléns hemsida, och med tanke på att jag får lite extra kulor denna månaden så tänkte jag faktiskt unna mej själv lite, min garderob är verkligen pinsamt ödsligt tom av nån jävla anledning, ialf på BYXOR!
Så, detta hittade jag ialf idag....


Jacka o top (fast en top i svart, tog rosa för att ni ska se bättre)

2pack jazzbyxa att jobba och promenera i, 2pack 3/4 leggings

3/4 Haremsbyxor, mina gamla använde jag sönder, HOPPAS domma sitter bra..
Och ett par träningsmysbraller fast i svart

Och finally, en lockkrustång eller vad den nu heter som jag trånat efter läääääääääääänge.

Jaha, det var det! Hoppas Marcus missar detta inlägget ;-)

Tyck Till.
Postat av: Nathalie

å den locktången är såå bra :) Håret blir sjuk snyggt med den! :)

2009-05-11 @ 23:26:25

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0