Inlägg 197

Hej på er!
Hur har ni haft det idag? Jag ar haft en kanonbra förstadag på jobbet och jag känner i varje ben i kroppen hur bra jag kommer trivas där :-) Jag har även fått beställt arbetskläder, byxor och arbetsskjorta, jag vet att jag hade en arbetsskjorta från tvätteriet alingsås (were else? ) men den har jag antingen slängt eller förlagt. Men jag hittade en sida på nätet där dom hade lite rea så jag fick skjorta och brallor för ca 300 pix, himla fint det!!

Så, nus ka jag somna Midas för han är superdupertrött. Hoppas ni har en underbar dag?!!
Och tack för alla tips ang sängen, jag får spekulera med Marcus imorgon.

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0