Inlägg 199

Herreminje var har denna dagen tagit vägen ? Vart uppe sen sju ialf, gjort frulle och skickat iväg två gryn till skolan och sen kollade jag o Midas på Hem till Gårdenrepriser som går på TV4 plus, det är några avsnitt jag missat så dom tar jag igen nu på morgonen, sen vart Midas supertrött och somnade, då somnade jag med hihihi, man får passa på eller??
Sen kom Lena strax efter jag vaknat på en fika och lite tjöt, bara sådär allmänt trevligt :-)

Jaha, sen vart det skogen med Boss, så tog jag med borsten ner och passade på att borsta honom vilket han ÄLSKAR, och ja kastade lite pinnar och sådära tills han var helt slut!
Satte upp tvättid imorgon mellan 10-13, har ju frugans bricka med så jag har alla fyra maskiner göttans.

Nepp, ska göra mej klar och vänta tills Midas vaknar så ska vi till ICA och handla och till arabturken och köpa tvättmedel

Ha en fabulös dag i värmen!

Tyck Till.
Postat av: novalie

öhh marielle ska ju tvätta denna veckan så jag tror allt att du får av boka ena..Efter som man bara kan boka en gång i veckan ...

2009-05-13 @ 14:18:13
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

madde:



Ööööh men då kan hon boka de två maskinerna jag INTE bokade i hennes och sen ta min bricka och boka dom två jag inte bokade med den, så får hon med fyra maskiner, jag gör INGET utan att tänka förstår du............................

2009-05-13 @ 16:54:29
Postat av: novalie

Man får ju bara boka en gång i veckan vetty....

Snacka ju me henne igår om att hon skulle tvätta i veckan och då är det ju skumt att du har henne bricka om du förstår vad jag menar

2009-05-13 @ 20:40:19
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Jag förstår, men hon hade bara en maskin så hon behövde inte tvätta :-)

Annars kan hon boka de maskinerna jag INTE bokade med hennes bricka :-)

2009-05-14 @ 09:27:24

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0