inlägg 200

Jaha, middagen är klar, kycklingsallad moi, pizza till the kids.
Vart på kavrtsamtal med Linus fråöken och minsann att min snart 7åriga son är en superfin och dyktig liten kille, fast det visste jag redan men att få det mer bekräftat är inte dumt alls ;-)
Lukas har dock inte kommit hem från skolan ännu, jag undrar var han är nånstans men framförallt vad han kommer säga när han kommer hem till sitt försvar eftersom jag tutat i dom varje morgon sen dom började skolan här att komme HEM efter skolan och berätta VAR dom går om dom ska iväg....

Anyhoo, jag fick mina arbetskläder idag, jag beställde dom igår eftermiddag och fick dom IDAG fatta snabb revelans eller ? Mja ganska...

Nepp, nu ringde Marie så hejsvejs!

Tyck Till.
Postat av: akå

vart beställde du arbetskläderna från? jag behöver köpa nya jag med

2009-05-13 @ 19:42:34
URL: http://skjutmigihuvudet.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag behöver också nya! (och detta kan ju vara ett bra tillfälle att hojta om att jag läser din blogg ifall du inte redan visste...)

Men vet du om de där kläderna har bra kvalité? Billigt är ju bra, men om de går sönder efter några gånger är det kanske inte värt det eftersom man måste tvätta dem typ jämt.

2009-05-14 @ 09:42:02
URL: http://lindahelenajosefina.blogg.se/
Postat av: Linda

ah, om jag hade kollat på sidan hade jag ju sett att det är den där butiken som inte är så långt ifrån mig, så då vet jag redan hur det är med kvalitén. Du kan ignorera min fråga :)

2009-05-14 @ 09:43:33
URL: http://lindahelenajosefina.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0