Inlägg 201

Jaa, kvällen har löpt på bra, Lukas kom strax efter jag hade skrivit inlägget och sa
-Förlåt mamma, jag vet att jag inte kom hem men vi hade så roligt så jag glömde.

Aaaw ja, barn glömmer, så är det bara! Men halv nio var dom ialf badae och nerstoppade i säng (trodde jag) för när jag runt halv tio skulle natta Midas i hans säng så var det två gryn vakna och satt och lekte tyyyyst tyyyst inne på deras rum, men då vart det march i säång dom ska ju ialf upp till skolan imorgon...
Sen somnade Midas och jag tog ett glas vin och tittade på Greys, och efter det pratade jag med min gamla kära vän Maria på telefon i en timme om ALLT och eftersom vi inte pratat på länge vart det ju allt mellan himmel o jord, och jag hoppas att vi snart ses :-)
Nu blir det en dusch och imorgon måste vi ut till Maxi och handla mat, och jag måste köpa hårfärg, fan när rötterna växer ut det ser skit ut ju... Lite fult pundigt sådära, USCH!

Hoppas ni haft en bra kväll ialf :-)

Och AnnaKarin, denna är till dej : http://www.caremate.se/Vardklader.php
Måste nog vara rekord på leverans eller så har dom väldigt lite att göra, jag vart ialf nöjd ;.)

Tyck Till.
Postat av: akå

åå tack, ska kolla in den sidan!

2009-05-14 @ 12:36:05

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0