Inlägg 202

Sa jag att jag dammade igår? Nähe det gjorde jag ialf, dammade ialf vardagsrummet meadans jag kollade på Rent Hus, varje gång jag tittar på det så behövs det dammas hemma av nån anledning? Men jag slet fram min Cillit Bang och dammtrasa och det gick ju rätt fort ialf, och Marcus hade ifs dammsugit på förmiddagen och Boss fäller inte så mycket längre plus att jag borstade ju honom igår men det behövs ändå, och under veckan han var borta så dammsög jag tvä ggr, TVÅ gånger annars dammsuger jag två ggr om dagen. Men, nu fäller han inte lika mycket så det räcker med en ggn om dagen och nu gillar han att ligga på balkongen, han sätter sej vid balkongdörren och piper och vill dit ut efter morgonkissen och sen kan kan ligga där i princip hela dagen, och då kanske det räcker med varannan dag dammsu eller? :-p
Nåväl, Jo det skulle jag ju berätta, min monsterbebis, han satt i gåstolen igår medans jag dammade av och så parkerade han sej vid sittpuffen som vi har, och jag går och torkar i godan ro och när jag typ 20 sekunder senare tittar på honom, då STÅR ungen vid sittpuffen, han har alltså tagit sej UR gåstolen smidigt som bara den och ställt dej vid puffen som om det vore det mest normala i världen... Så tittade han på mej med majskroken i handen och sa
--Mmmmbabba (mumsfillibabba som vi tränat på att säga)
Jaha, lika bra att kassera gåstolen snart antar jag, nästa ggn kanske han slpr sej illa om han tar sej ur den och det vill vi inte vara med om.
Idag är det lite mulväder så det är en bra dag att tvätta och vi skulle vart till Torp, men vi skippar det eftersom jag måste verkligen tvätta, så det får bli imorgon istället :-)

Hoppas ni får en bra dag ialf och att ni tar hand om varandra.


(den galna klättersittpuffsbebisen...)

Tyck Till.
Postat av: novalie

Fy fan va skrämmande ....Det va tur att du såg det i tid om man säger så ryser

2009-05-14 @ 10:24:16
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men hade ni inte lämnat boss på foder ? :)

2009-05-15 @ 16:43:25

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0