Inlägg 204




1. Hur gammal är du om fem år? 33

2. Vem var den sista du träffade? Linus O Hans kompis
3. Hur lång är du? 159,5
4. Vilken var den senaste film du sett? ? En Wallanderfilm häromkvällen

5. Vem ringde du sist? Mäbe
6. Ditt senaste sms och till vem? "Hej, ring mej sen jag har nåt att berätta!!"Till mamma
7. Vad är helgens planer? Mäbe och två av hans kompisar kommer hit på Lördag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sen ca 20 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? Ca en månad sen
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade grön/blå
12. När vaknade du idag? Blev väckt av en bebis halv sju :-)
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp, Bo-Henrik som bott med mig nu i snart fem år
14. Vilken är din favoritplats? Min egna värld, som bara är min.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tråkiga ställen, typ busshållplatser eller kön på ICA

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Kanske en gård på landet, mina stora barn är tonåringar och Midas ger mej gråa hår, jag är gift med mitt livs kärlek.

17. Vad skrämde dig som barn? Min storebror var bra på att tuta i mej saker som gjorde mej rätt skitnödig...

18. Vem fick dig att skratta senast? Marcus tror jag, han är ganska rolig ibland
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, jag har några i källaren :-)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, kan inte sova naken, nån tvångstanke jag har om det tex börjar brinna så kommer jag INTE ha tid att dra på mej kläder, men jag somnar naken ibland men då vaknar jag och tar på mej pyjamas :-P
22. Hur många kuddar har du i sängen? tror vi har 6 nu, jag växlar mellan 3 av dom, dom 3 goaste, dom andra får Marcus :-P
23. Hur många landskap har du bott i? Typ... 3?

24. Har du någon gång spytt på någon? Nej, jag har lyckats undvika det
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag älskar att gå barfota men marken är så jävla äcklig nu för tiden med spott, fimpar och annat så på asfalt blir det skor men gräs
26:
Är du social Det beror helt på, lika väl som jag älskar att vara social och träffa vänner trivs jag med att sitta hemma själv och bara skita i resten av världen...
27. Vilken är din favoritglass? 88an

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Få hjärtinfarkt först o främst
29. Tycker du om kinamat? Föredrar Thai.....

30. Tycker du om kaffe? Jao
31. Vad dricker du till frukost? Jordgubbsfil eller oboy eller thé, beroende på vad som finns hemma.
32. Sover du på någon särskilld sida? Jag sover på mage helst
33. Kan du spela poker? Njet.

34. Tycker du om att mysa? Jaa, klart vem gör inte det? Tända ljus och en bra film
35. Är du en beroendemännsiska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej?
37. Vill du ha barn? Jag har tre, så vi klipper där....
38. Kan du några andra språk än svenska? Pratade flytande engelska, förstår lite ryska och kan svära på finska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag åkte akut från uddevalla till näl när min blindtarm höll på att brista
40. Föredrar du havet eller pool? Älskar havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat
42. Äger du dyra smycken? Nej, det vågar jag inte för jag är en slarver men jag älskar min förlovningsring och den var lite dyr :-P
43. Har du någongång testat narkotika? Bajsar björnarna i skogen?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En banan
45. Vem är den roligaste människa du känner? Adam, Marcus och Marielle

46. Välj ett ärr på din kropp? Blindtarmen
47. Vad har du för ringsignal? Making Belive med Volbeat
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Mamma har några
49. Flirtar du mycket? Ibland, men jag är trevlig bara, många tror att jag flörtar
50. Vart togs din profilbild? I bilen påväg till Lund

51. Kan du byta olja på bilen? *Ja, det tror jag allt, lite har man väl snappat upp under åren.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nääähä

53. Vilken var den senaste bok du läste? Innan jag dör.

54. Läser du dagstidningen? Bara på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej men jag diggar, oftast ihop med Marre
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Är så jävla pissetrött på RIX så nu blir det Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Är på ICA, till Lukas
59. När var du i kyrkan senast?  När Gabriella döptes


Tyck Till.
Postat av: novalie

funderar på om jag ska orka göra denna har för mej att jag gjort den förr haha

2009-05-14 @ 18:01:56
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0