Inlägg 206

Nu jävlar jag har dammsugit i alla vråer och Cillit Bangat mina golv och det är RENT och jag har pillat och ändrat om lite med krukor och annat, så ja, jag kan väl säga att jag är hyfsat nöjd, är bara så jääävla trött på mitt fula köksgolv och hallgolv, det förstör fan ALLT!! Men när min lön har droppat in sen ska jag direkt till Bauhuaus och köpa nytt golv ialf till köket först för det är värst...
Jaha, jag har typ 8 maskiner tvätt uppraddat i IKEApåsar i soffan som min fruga har LOVAT att hjälpa mej med, eller jag tvingade henne..typ. Jag har hjälpt henne så mycket så en ggn får hon hjälpa till, plus att det är roligare med sällskap ;-)
Pojkarna äter nu kräm och macka med thé och ska snart stoppas i säng, Midas har fått gröt och verkar fundera ut MEST hur han kan röjja undan de flesta spår som visat att jag städat.. Men han ska med snart tvättas och nattas så ska jag bara göra inget sen, ja förutom tvätten då.
Så, jaha jag kanske skriver sen.

Ja, jävlar ja, imorgon kommer mamma och hömtar alla kidsen, det är familjedag i museéparken med massa olika aktiviteter o clowner och sånt, så där får dom ialf nåt att göra några timmar så thnx mommy dearest <3







Och du, du betyder mer än du tror.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0