Inlägg 207

Jag och frugan fick vikt (vikit?) tvätten igår, nu står den ialf i ikeakassarna på golvet här i storarummet men det är VIKT så det ska bara kastas in på sin rätta plats. Så tack för hjälpen fru ;-)
Ja, Midas vaknade halv tio, herre så länge har han nog aldrig sovit och då somnade han kanske halv elva igår så det var inte SÅ sent men han var kanske trött min skruttebus.
Ska plocka undadn nere och sen uppe, jag städade ju igår och förutom lite HUNDHÅR så ser det fan OK ut, men en dammsugning måste göras ialf när mamma har hämtat barnen :-P
Idag kommer min kära vän Mäbe på besök, och två kompisar till honom det ska bli himla trevligt fast det var ju ifs bara en vecka sen jag träffade Mäbe men jaja, två ggr på en vecka är inte alls dumt (om han nu skulle läsa och få för sej nåt..)
OCh jag hinner nog inte baka men jag har en halv mjuk tigerkaka i frysen den får fan duga, jag är väl ingen jävla Martha Stewart heller?
Näpp, nus ka jag upp med all tvätt, ett o två flåsa på

(bilden snodde jag från Mäbes facebook, tack för det)

Han är inte lika galen som han ser ut
han är faktiskt en rätt lugn kille

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0