Inlägg 209

Hej hur har ni det i värmen?
Mäbe, Lotta och Janne åkte precis dom var här på en fika och det var hilma trevligt :-)
Det smids lite planer men det skrivs om i min hemliga blogg istället och jag vill egentligen inte ha en hemlig blogg för jag är rätt dålig på att ha hemlisar det känns så fjortisaktigt men sen finns det väl vissa saker som jag ändå vill berätta och skriva om som ALLA inte behöver veta ;-)
Ja, jag är helt ensam nu plötsligt, barnen o mamma är ju i stan på dednära brangrejjen och Marcus har åkt och spelat match... Men, jag ska ta mej en kopp kaffe och göra typ.. inget?
Städat har jag ju gjort..
Hoppas ialf ni har en kanondag!
PUSS


Nya radarparet, visst är dom söta ;-)
Mäbe und Boss

Tyck Till.
Postat av: novalie

det är samma här

usch va tråkigt men jag funderar på att ta en promenad igen är ju alltid gött att komma ut lite =)

2009-05-16 @ 14:49:39
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Ja, en promenad hade vart gott, kanske jag ska gå med ??

Jag skriver till dej på msn nu istället ;-)

2009-05-16 @ 14:55:56
Postat av: vintageretroprinsessa

Manvad e det nu då ?

En till blogg :)

En del byter ju bloggar som dom byter underkläder :)

Inte lätt att hålla reda på allt :)





Hoppas att helgen är till belåtenhet :)

ha det finast

2009-05-16 @ 19:08:11
URL: http://www.bambii.blogg

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0