Inlägg 212

Jag har precis gjort middag, tacos och jag tryckte två st, sånadär mjukbröd med massa gott i. Mummah!
Linus har fått en ny kompis, han r norsk och heter Stian (ja, jag vet jag tycker med synd om pojken men vad göra?)
Men ialf över tacosen berätta Linus att dom pratade NORSKA hemma hos dom, och att dom hade sagt att dom skulle spise mat innan gick Linus gick hem och Linus säger till mej
-Jag gillar spismat, men tacos är med okej
Och sen undrade han varför vi inte var norskar eller varför han inte var född i Norge, för norskar var visst det bästa som fanns helt plötsligt.
Och sen sa han
-Jag räknade till hundra på norska, jag kan det nu.
Fast jag hade liiiiiiiiiiiiiiiiiite svårt att tro honom, Linus kan knappt räkna till efter 20 för då blir det tjugoelva, tjugotolv osv
och iställer för andra säger han tvådje osv.. Så att han räknat till 100 på norska är ju sött men kanske inte helt sant. Men pedagogisk som jag är nickade jag medhållande och sa
-Vad duktig du är då :-)

Nu ska jag vila en stund, vart vaken sen halv sju imorses och somnade efter tre inatt. Pust.

Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

Sv:Ful och ful är väl mer att den är såpass stor och otymplig för man kan inte ha den på så många sätt. Och sen så tröttnar iallafall jag på saker men än så duger den allt fint,med tanke på att den är i skinn och då är ganska lätt och torka av :-)

2009-05-17 @ 17:46:00
Postat av: Tanya

Blev lite förvånad, måste jag säga. Bor Stian här på vindfället igen? Vet du vem han bor hos?

2009-05-17 @ 20:10:29
URL: http://setasplejs.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0