Inlägg 213

Jag hade skrivit världens inlägg förut, det ligger i utkorgen här, men jag väljer att lägga det  på min privata blogg.
Jqg vill inte spy ut min skit här, för detta är liksom min fristad (ja, denna och ett ställe till ett annat ställe jag trivs på, och bara en vet vart...)
Men saker och ting kommer nog komma till en slutpunkt ialf i mitt liv, hur och när vet jag inte det får tiden utvisa men jag ska ialf plocka upp mej msjälv från backen igen och visa att mej trampar man kanske på ett tag, men sen brister det och då blir jag en jävla fitta helt enkelt. Det är så jag fungerar och jag håller nu på att bli dendär jävla fittan jag inte sett eller känt av på så LÄNGE.
Men, som sagt resten av detta inlägget finns på min låsta blogg.
Nu blir det snart natten för mej, alla andra sover redan.

Jag tog en lång snabb powerwalk ikväll, fan vad skönt det var så det får bli den rundan helst varje dag denna , och den 20e tar jag 10 dagar cambridge, jag ska ju för bövelen på bröllop, får man se om det händer nåt nu :-)
Men jag mäter mej istället, för en våg har jag inte och har aldrig haft :-P

Gnatt på er raringar

Tyck Till.
Postat av: finaste

Stå på dig :) Du verkar vara en stark o go kvinna! Läser gärna din låsta om man får tillträde :)

2009-05-18 @ 04:50:34
Postat av: novalie

Det är bra att komma igång att gå varje dag =)

nått som är mindre bra är ju att inse att man inte har fått livet man förtjänar,låt ingen få dej på dåligt humör stå på dej

2009-05-18 @ 10:20:03
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0