Inlägg 214

Oh, jag var rätt trött i morses eller för jag vaknade 8:10 GAAAH!!!
Pojkarna börjar 8:15 men dom var ialf påklädda redan så det var bara att packa deras väskor med frukt, skolböcker, gympapåsar och ge en ostmacka i handen så ca 8:18 var dom ivägvinkade...
Ibland så är jag jävigt snabb. Men jag måste varit hysteriskt trött imorses för jag har stängt AV hela telefonen, då var jag nog lite arg på larmet antar jag....
Idag är det värsta innesittarmysvädret, jag ska städa övervåningen sen, byta lakan i alla sängar, dammsuga osv. Men det gör jag SEN :-)
Nu ska jag dricka en latte och göra ingenting, Midas sover en lur så ja, varför ska jag alltid GÖRA något när han sover (om jag inte sover sj då vill säga) men det känns som om att idag orkar jag inte.

Och min ork är slut ialf, jag går på sparlåga och har gjort jävligt länge nu.
Men, nu latte sen TV och njuta bara en stund.
PUSS på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0