Inlägg 215

Jag har trott på UFOn i flera år, jag har tom sett vad jag tror kan vara ufo två ggr i mitt vuxna liv, eller ialf nåt som INTE går att förklara. Vi kan inte vara ensamna i detta universum, det måste vara totalt omöjligt men jag tror inte att dom som anses vara utomjordingar är farliga, för med tanke på vilken teknik dom har och kunskap dom bestitter och med teknologin dom säkert nu har hade dom säkert kunna utplåna oss för längesen, jag menar hade ni inte tagit er en tur ut i universum och kollat in andra planeter om ni hade kunnat?
Det hade ialf jag gjort.
Jag hittade ett klipp på youtube där nån filmat vad som tros vara ett UFO, vad tror ni, real ore fake?
När ufot VÄNDER och åker över honom igen hör man hur han andas rätt högt, jag tror han blir lite skitnödig där, vad tror ni??


Beep beep

Tyck Till.
Postat av: novalie

så jävla mycket fejk det kan bli heheh

2009-05-18 @ 11:57:07
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madde: Haha, men visst är det roligt ändå liksom. Spela hjärnan ett litet spratt ;-)

2009-05-18 @ 12:39:35

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0