Inlägg 216

Vafsen min nya kamera verkar ta tid på sig att komma. Fan jag vill ha den NU!
Linus var ialf superduktig hos tant tandläkaren och har dragit ut en tand (hans andra tand dom drar ut)
Så nu fick Peter, hans första utdragna tand en kompis som Linus har döpt till William.
Så nu ligger dom båda i hans lila tand-ask...
Sen fick han antibiotika och munskölj med, men det är 4 ggr till dom ska ta bort gamla rötter o sånt som är skadat, fan jag vet hur han har det jag var världens tandbarn själv och lagade fan tänderna stup i kvarten..
Men idag har jag superfina tänder och har inte haft ett hål på många år så det kan vända :-)
Jaha, sitter nu med fjärde megaglaset med latte, så himla gott och jag kanske har det lite som colaersättning men hellre latte än cola :-)
Snart ska jag ta fram middagen, för så fort Marcus kommer ska jag ut på powerwalk och jag ska ha med Madde tänkte jag ;-)
Hoppas ni har en bra eftermiddag :-P
(kass kvalité, taget på kortet med mobilen)
Jag hittade mitt skolkort från åttan, shit jag ser glad ut haha!
Jag hade min råtta Nafael Nirvana (naffe) på axeln, han var så snäll :-)

Tyck Till.
Postat av: novalie

Fan du ser änna hård ut ;)

När tror du att dina kära sambo är hemma?

2009-05-18 @ 15:56:26
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Shit, jag kände inte igen dig!! ;)

2009-05-18 @ 21:00:26
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0