Inlägg 217

Jag har nyss svalt kvällsmaten, jag har ju änna börjat tänka REJÄLT på min diet så idag har det vart nyttigt, likaså igår och ja, visst känns det bra ialf nu i starten, tog mej en REJÄL powerwalk förut, och Madde sorry jag fick liksom bara rusa iväg men tar gärna en senare i veckan, nu ska jag ju jobba tis ons så det blir svårt :-(
Men visst mår man bättre absolut!
Pojkarna sover gott och Marcus har nog somnat han var änna trötter....
Jag har ingen speciell blogglust.
OH det blir en ny tatuering snart, jag smider planer med Tias :-D
Kommer bli finfint!

Nu ska jag ringa Emmy och ta kvällsblosset.
Puss på er lärkor!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0