Inlägg 219

Efter tre megaglas med Latte så är min känslomässiga lilla kris jag hade i morses lite väck, men ack ändå inte.
Jag är en ganska känslofull människa, jag blir lätt kär i människor, alltså kär som i OH JAG VILL HA CHANS  PÅ DEj utan mer
Gudars vad jag bara gillar den människan, både killar och tjejjer som jag träffar som bara fastnar och som jag är sådär kär i liksom, föralltid. Jag är en känslomänniska, helt enkelt. Därför vaknade jag i tårar inatt när jag hade en dröm, jag var på en åker, en lerig åker med såndär hårdmjuk lera, djup geggig geggalera liksom och i leran låg mamma, och hon kom inte upp och mot oss kom en enorm tröskel eller vafan det heter ni vet såndär med knivar eller vad det är och jag skulle dra frm henne liksom upp ur leran men mina armar kom ingenvart, eller dom orkade ingenting och jag såg liksm ljuset från strålkastarna komma emot oss, sen vaknade jag i tårar och PANIK i hela bröstet och märker att båda mina armar är typ bortdomnade för jag har legat på dom och dom har somnat så hårt och säkert sovit så länge så det var väl därför jag inte hade orken i drömmen men fyfan jag hade sån ÅNGEST över min mamma, min fina lilla mamma att jag inte kanske kunde rädda henne. Så jag storbölade och fick gå ner och ta en cigg i paniken. Sen somnade jag och drömde om Marreballa, att hon inte kunde gå på ett visst ställe för då skulle hennes fisknätstrumpbyxor ta eld..
Så ja, drömmar kan vara lite olika från ggn till ggn :-)

Nu ska jag snart gör mat till oss, enkel middag för sen går jag o jobbar o då är det bäst att alla är mätte :-P
Midas har lite feber, han var snorig inatt samt febrig men vaknade 4 imorses SUPERPIGG så han skuttade runt mellan mej o Marcus i sängen men sen deckade han och sov till nio....
Jaja, hoppas ni får en bra dag!

Nu, mera latte :-P

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0