Inlägg 220

Oh men hejje, jag har inte haft tid/lust att blogga men ett snabbt nu kan jag väl åstadkomma.
Jag jobbade igår, gick galant och trevliga arbetskompisar hade jag med, himla bra! Och jag trivs redan hur bra som helst och det r ett gott tecken såhär i början ju!
Jobbar ikväll igen, ska bli najsigt.
Jaha, mer då? Lukas skulle på utflykt idag med klassen till en av hans fröknar där det skulle grillas korv och sånt så och det har han sett fram emot i typ två veckor.

Jaha, fan jag har verkligen inte mycket att skriva?
Jo, i eftermiddag kommer denna pojken hit på besök

Men jag skriver nog sen, nu ska jag o Midas till ICA och hämta paket, sen ska vi till apoteket och fylla på det förrådet, eller inte DERAS förråd utan vårt apotekförråd :-P OCh posta lite brev, så ja, ha det fina fisken!!


Och Maria (den blonda sköneten), jag var fan bara tvungen att låna denna bilden av dig, hihihi
Såhär såg jag ut när jag var ihop med mina stora pojkarna pappa (han i keps), INNAN pojkarna kom till världen :-)
Betydligt yngre men gillar ändå mitt vita vin :-)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0