Inlägg 222

Jaha, Mäbe och hans kompis Lotta åkte precis, och Mäbe tog Boss med sig, han ska "låna" honom tills på söndag. Näeh men faktum är att han kanske ska köpa Boss och ska nu under sommaren ha honom hos sig då och då för att dom ska ära känna varandra och se hur dom fungerar ihop.
Jag har fullt förtoende för Mäbe och vet att han vet vad han gör och han är en sån lugn människa, hela energin runt honom är bara ett stort lugn. Men, vi får se nu hur det blir dessa dagarna ialf :-)
Men Boss är en ganska enkel och snäll hund, sen testar han ju sina gränser men vilken hund gör inte det?

Anyhoo, snart ska jag börja med middagen, pasta med baconsås blir det idag himla enkelt och himla gott
sen går jag till jöbbet!

PUSS

Tyck Till.
Postat av: novalie

baconsås?

hur gör du den??

2009-05-20 @ 15:44:35
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Jag gör vanlig vit sås, fast med en burk creme fraise i, sen fräser jag baconbitar, låter fettet rinna av och sen i såsen och lite purjolök.

Lätt som en pannkaka!

2009-05-20 @ 15:53:51
Postat av: novalie

Najsigt, jag brukar typ lägga i bacon bitar i en sån där färdig pasta sås (pulver sås) och sen blandar jag allt me pasta ost och in i ugnen ^^

men man kanske skulle tagit och testat den dära bacon såsen nån gång

2009-05-20 @ 15:57:50
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0