Inlägg 223

Hej på er! Eller ja, de TVÅ som läser här haha!
Ja, här är det bara fint lite ont i ryggen bara men man böjjer ju sej en del i jobbet men har inga tunga lyft tack o lov!
Så, igårkväll gick kanoners och de jag jobbade med igår var OCKSÅ superbra och vi kom bra överens :-)
Idag ska jag tvätta samt städa här hemma och ikväll lämnar vi pojkarna för jag blev tillfrågad att kunna jobba imorgon och självklart tackade man ja, jag är ju inte dum heller??
Så mellan 8-12 jobbar jag och vi ska ha utflykt imorgon med några av de gamla, ska bli så roligt!

Helgen komme rjag spendera i lilla edet hos mamma, hel allena för pojkarna är ju iväg och Midas ska vara med sin pappa. SÅ ja, det blir en helg med soft och mys och massage från mmma.
Nepp, nu ska jag plocka ihop tvätten.

Ursäkta det pissiga inlägget men jag har inte mer att skriva just nu..........


Tyck Till.
Postat av: novalie

jag är iallafall en utav de två som läser hehehe

2009-05-21 @ 10:36:23
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Härligt att du fått ett sånt fint första intryck av jobbet och arbetskamraterna. Det betyder ju massor!! Myyys med utflykt =) Kramis.

2009-05-22 @ 09:09:16
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Carin

Fan va avis jag blir, jag vill med ha en "jaghelg" men det lär ju inte hända på länge nu när lillebror kommer . Pissigt när man inte har familjen i närheten. Blä!!

2009-05-22 @ 10:06:13

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0