Inlägg 224

Ohoh, hur har ni det denna regniga fredag?
Jo, jag har haft en fin dag på jobbet (såklart) och vi har vart på lite utflykt eller jag o min kollega tog med oss två boende och åkte till Plantagen där vi köpte blommor :-) Damerna vad glada att få komma ut trots regnet :-P
Sen gick jag hem och Marcus o Midas var ju kvar hemma men dom åkte för en stund sen, så nu sitter jag här helt allena med en megalatte och ska snart börja packa lite för att bege mej mot stan, på bussen och till Trollhättan där min mamma hämtar mej. Lat och bekväm (och en skvätt bortskämd) ville jag bli hämtad och mamma dårå som väl är den som skämt bort mej i livet sa såklart : JAJJAMEN!!
Frågan är vad fan jag ska packa? Joggingbraller o skor till min powerwalk ÄR ett måste, nåt någorlunda fint på sej om det blir galejj och ja, lite sånt... Förhoppningsvis får jag plats med allt i en ryggsäck för jag äger ju fan ingen BAG, helt dumt är det? Och man tycker ju att Marcus borde ha en bag som ändå tränar som han gör? Men nepp, han packar fotbollsgrejjerna i ICApåsar och bandygrejjerna tog han en väcka av mej att ha i, en såndära väska alla har nu att ha på stranden, ni vet som finns överallt med olika motiv?
Anydoodle så ska jag ialf inte sitta HÄR utan göra lite nytta :-)
Hoppas ni har en fantastisk helg nu mina vänner o ovänner (om jag nån har :-p)

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0