Inlägg 226

Jag har haft en underbar helg, tack alla inblandade!
Fredag, hos mamma, vi myste och tittade på gamla kort och satt uppe tills natten.
Lördag. Ölbrännboll på Sylte, så jävla kul! Jag, Marie och Maria var åter samlade, den oslagbara trion :-)
Ulle har kagt upp 100 kort på facebook jag ska sno några av henne sen och lägga upp här.
Efter brännboll, mer fest hos Ulle sen Backstage i stan, där ölen smakade gott och musiken var bra och UNDERBARA människor fanns i min närhet.
Ja, jag är rätt o slätt NÖJD med min insats, och livet, glöm inte att leva livet!!


Och att leka härmapa är bara förjävligt alltså
Jag SPYR, på härmapor....

Tyck Till.
Postat av: novalie

härmapor ?

2009-05-24 @ 23:21:53
URL: http://nowalie.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0