Inlägg 228

Men hejje, har ni xovit bra eller ? Jag somnade runt ett inatt, pang pannkaka bara, asgött!
Jag lovade lite bilder från helgen, och ja, dom är lånade av Ulle, jag har ju som sagt ingen kamera
men jag HOPPAS den kommer idag. Och jag har en hemlis, jag ska köpa en grej..

Men jag kan säga att det var gott att komma hem igår ändå, jag hade ju saknat BARNEN så sjukt mycket :-)
Men, här kommer ialf lite bilder.
Först spelade vi, killarna mot tjejjerna....
Kan ni gissa vilka som vann? Killarna men vafan dom slog ju så jävla hårt :-P
Men det var hilma roligt och det är ju det som är grejjen!


Nu ska jag och Midas dammsuga klart här nere sen ska vi fixa med disken och sen ska vi inte göra ett skit!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0