Inlägg 229

Mmmm, ändringar i planen eller? Aha men bara lite ?
Jag vet jag skrev att jag hade en Dell påväg, ja eller den låg reserverad på en sida, liksom i kungkorgen för jag ville utforska mer, och då tack vare Lena som har lite mer sifferkoll än mej hittade hon en åt mej, på elgigantens hemsida och det tackar vi ju för!
Så denna är liksom min nu, jag ska bara hämta den sen

MH36-V-790NCD ger dig snabbheten du behöver för vardagligt användande. Intel Celeron-processor, 2 GB RAM, 250 GB hårddisk och en läcker 15,4-tumsskärm. Skickas prel. 25/5

Njut av dina filmer och bilder på den 15,4 tum stora LCD-skärmen. DiamondView-teknologin ger elegant och skinande bildkvalitet. Intel Celeron-processorn har 2 GB arbetsminne, vilket ger dig snabbheten du behöver för ditt vardagliga användande. På den 250 GB stora hårddisken kan du lagra allt från filmer och spel till viktiga filer.


Glöm inte att skapa reserver för det viktigaste. Med DVD-brännaren DVDRW Multidrive kan du skapa tvåsidiga skivor.

Du får också tillgång till enkel och pålitlig Internet-anslutning via 10/100 Ethernet LAN och Gigabit trådlöst, med stöd för 802.11 b/g/n-standarder.
En 4-i-1 minneskortläsare och Windows Vista Home Basic medföljer.

Låter pissigt bra eller?

Jaha, jag o Lena var på Torp förut, Lena var i behov av en ny dator och det höll jag med henne om, eftersom hennes lilla Milla hade pillat bort alla tangenter utom typ 10-15 stycken så ja, hon behövde en ny och hittade sej en snygg svart blank sak! SÅ det kommer finnas TVÅ nya lappatoppar på vindfället snart. YAY!
Jag köpte mineralfoundation och BUS och en mus till min laptop som jag inte har än haha! Men den var billig, musen alltså... Sen hittad ejag CROCS, alltså riktiga äkta CROCS på utföräljning för 199 pix, som hittat att ha på jobbet ju så kan jag ha mina gamla hemma och söla runt i, men sån tur!!
Nu ska jag inte göra NÅT på en stund.
Hoppas ni mår bra vänner o raringar!

Tyck Till.
Postat av: novalie

vart har hennes tangenter tagit vägen?? går det inte att sätta fast dom igen ??

fast det e ganska najs me ny dator =)

Vilket märke tog du på mineral sminket ??

2009-05-26 @ 16:58:14
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

nej, dom gick inte att rädda, Milla har ju vart CRAZY!

jag köpte Loreals, dom hade kampanjpris på den just nu, har inte testat än men tänkte göra en recension på den :-P

2009-05-26 @ 21:40:36
Postat av: L

Dom gick tyvärr inte att rädda nej... Men den nya skall hon hålla sig låååångt borta ifrån.

2009-05-27 @ 08:17:07
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0