Inlägg 231

God morgon på er, hur har ni det ? Shit det blåste inatt som bara den, och gör fortfarande.. Lena vill ha med mej ut till berget och visst hade jag gått med om det inte hade BLÅST halvorkan. Nåt jag gillar mindre än såntdär snett jobbigt regn som sticker i ansiktet är just blåst, eller lite grann kan fungera men inte som idag. Isch kallt och ugget fy fabian. Nej detta tåls att funderas på en stund, och vad är klockan, nio? Jag hr nyss svalt macken hihi.
Min son är mycket faschinerad av datorn måste jag säga, jag sitter i soffan med den i knäet och han står på golvet och liksom småtallar med sin lilla hand på kanten och såklart petar med sitt knubbiga lilla finger och jag säger -Neej ajja
Och han tittar på mej och säger
-Eeeeeeööööh ajajajajajaj
Han är så söt men jag ser bara Lenas gamla dator framför mej och nja....

Jag ringde min mamma nyss, hon måste komma hit idag för jag har ett tretimmarsmöte på jobbet idag och det känns inte direkt aktuellt att ta med Midas, nog för att han är jordens snällaste 10månaders men nja.

Lena fick med mej ut till berget, fan jag kommer frysa arslet av mej....
Ha en härlig dag allihopa!


Du är fantastisk

Tyck Till.
Postat av: novalie

hehehe det e väl gött att komma ut =) själv ska jag snart gå min lång promenad=)

2009-05-27 @ 09:41:35
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Nu slapp du ju trots allt ;) Pösss.

2009-05-27 @ 15:03:40
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0