Inlägg 234

vilket regnrusk vi har fått, men är det nåt jag är barnsligt käri är att somna till regn, just sånthär försommarregn, det är så mysigt!
men anyhoo, greys idag var ju bara fantastic på många sätt och självklart satt jag här, bölfia och grinade som ett barn när Izzie, fina Izzie gifte sej... Nu han man ändå varit så inne i denna serien så länge så man blir så fastinsatt liksom. Men ja, bölade gjorde jag ialf och lär väl göra snart igen, till just Greys...
Nu går winnerbäck på högvarv, underbara Lasse min egna livspoet :-)

Men snart blir det bad ialf, jag pallar inte börja färga håret nu, men ett bad måste hinnas med och ett överklet med BUS.

Sov gott allihopa.

Även du.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0