Inlägg 237

Jaaa, jag behövde nog komma iväg en stund det var himla mysigt at gå i affärer och handla lite sådär extra. Men ja hittade ialf en skiiitfin tuni,ka på Indiska, svarta leggings (ja, för det har jag ju inga...) en svart weekendbag i svart skinn, nagellack i mörkrosa pastell, en vit tunika på REA hos Gina. Ja, det var väl det. Jag har ju inga kamera ÄN (!) men isf hade jag fotat allt, får se sen om jag kan ta med mobilen.

Tack Madde o Marre, ni är så gulliga!
Och Midas skötte sej exeptionellt i vanlig ordning, helvete vilken underbart snäll unge man har :-D

Nu ska jag lyssna på PROMOE och Maroon 5 lite mixat (så jävla soft musik jag är helt insnöad på) o läsa bloggar och dricka latte

Fyfan min blogg är pisstrist.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0