Inlägg 239

jaha, eftermiddagen håller på att bli kväll, jag tog ett bad medans Midas sov middag och har kastat ihop en thaigryta till middag, barnen åt som tokar, jag var mer sådär pet pet.. ajja, jag har ju att ta av så jag lär inte försvinna haha!
sen har jag suttit och tittat på TV med Linus och tittat på högen med tvätt som jag vet VET behövs vikas, men jag hittar fan inte orken men den liksom hånar mej... Shit.
Men jag har BUSat mej inför helgen ialf, jag måste vara brun, man käner sej mer fräsch så ett lager igår, ett idag (med två olika BUS och ett imorrn) och ett bra tips att få det jämt är att ha plasthandskar eller vanliga läkarhandskar för det blir lätt att mycket fastnar i händerna och det gillar ju ingen för BUSen sätter ju sej som berghet som säkert många av er redan vet, men det slipper man med handskar plus att det är lättare att stryka ut. Ajja, nu är ni säkert inga puckon men jag ville ialf ge med mej av ett tips ;-)
Sen till en annan sak att jag köpte Loreals mineral foundation
 i veckan och har använt den ett par ggr nu och den är mina vänner underbar, man har hört så mycket om dessa mineralfound. att dom ska vara såå bra och man känner sej såå osminkad men faktum är att det stämmer, lätt att lägga på, och man har faktiskt en liksom lätt yta på huden. SÅ prova flickor! jaha, nu har jag vart tjejjig för idag ialf :-)
PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0