Inlägg 240

uskiJaaha, hur har ni det i den underbara sommarvärmen, jag är bara helt saligt lycklig över att solen är framme :-) Har spenderat dagen på Familjeförskolan där vi myst, pysslat, umgåtts eller bara vart :-)
Ja, idag var sista dagen där och nästa vecka har vi avslutning då ska vi ses vid strandpromenaden och ta en fika och prata och sen, ja sen är det slut!!! Usch det kommer vara snuskigt tomt på fredagarna, sen visst får jag gå där nästa år med då på onsdagar och den gruppen är ju större men jaja...
JAg har ialf träffat fina mammor där, speciellt Linda som är Lenas "fruga" så vi ska ju ses ibland och fika för hon är ju bara suerskön!!
Ja, imorgon skulle pojkarna lämnas för att jag ska ju jobba i THN men så när jag gick hem kom jag ju på att mamma ska ju vara HÄR och passa Midas för Marcus ska till Körpehöla och vafan då kan ju pojkarna vara kvar hemma och åka till sin pappa som vanligt nästa helg, gue så smart (fast lite korkat var det haha!)
Jag har tagit lite kort oså jag ska lägga upp senmen har tagit med mobilen så jag får hitta sladden bara.. den har jag ju liksom inte använt tror jag nångång..

Hoppas ni har en bra dag ialf, och ta hand om varann för snart kan det vara försent.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0