Inlägg 549

Shit denna fredag har gått i raketfart, M kom hem från jobbet och gänget han åker med/kör på till o från jobbet med hade tagit en sväng in på Göteborgs Kexfabriken så han hade en stoor kasse med hem med Baddare och Brownies och smörgåsrån och annat göttans så nu är det förrådet påfyllt.
Middagen blev hemmagjorda köttbullar med gräddås och pottar, barnen beställde dock Blixten McQueenmakaroner så det fick dom.

Alla barnen sover efter TV-mys och kvällsmat så jag o M ligger o päser i soffan o kikar film, jag tankade hem Dane Cook idag två DVDskivor med hans stand up och den killen är SJUKT rolig så där är ett tips ialf =) Han är jättestor i USA och fyller alltså Globenstora ställen med publik :-P

Och jag håller tummarna att mitt extrajobb går i lås, det hade vart BÄLLIBÄLL!

Ha en trevlig kväll.

(Och ja, det är roligt att se "vänner" svika sina ord, att hysa sympati för en i ena stunden och i nästa stund göra en backstabber med en backstabber... OMG... Men, ibland tar det en längre stund innan man får se folks äkta sidor.... Men men I will keep my distance from now on)

Tyck Till.
Postat av: novalie

Låter mindre kul me såna vänner...

Men att käka baddare en fredag är ganska najs

2009-11-06 @ 23:39:17
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Tar det på MSN.. Men ja, baddare är ballt =)

2009-11-07 @ 10:45:26
Postat av: Johanna

Men va e det som händer mitt lilla hjärtegryn ? Plinga mig eller nått om det e tungt det vet du. Kössen <3

2009-11-07 @ 16:21:55
Postat av: Johanna

Gör allt i min makt för att det ska gå i lås!!!!! Hade ju vart fucking fantastic som dom säger = )

Kramen

2009-11-07 @ 18:32:02
Postat av: miggs

Johanna: Men goe du =) Tack för din omtanke gumman!!!

2009-11-07 @ 20:08:55

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0