Inlägg 544

Uuhu ny vecka people hur har ni det ? Eller ja, ni två som typ löser ;-)
Eller ska jag sluta för ingen kommenterar ju ialf, fast ska jag kasta den stenen i glashus för dom flesta vet hur kass jag är på att kommentera alla bloggar jag läser :-)
Innan jag fortsätter skriva MÅSTE ni få en skön måndags dancelåt, och jag vill bara UT och slå mina heels FIERZE i dansgolvet när jag hör den, så jäklöa skön. SÅ ja, lyssna på den medans ni läser...



Jah, vad händer i eran vecka då ? Jag ska få ihop resten av mitt CV som inte är så långt men det ska finnas telefonnummer till alla osv sen skriva klart mitt personliga brev, PUST så det får bli en till stor kopp chai latte och skriva klart. SNart kommer mina stora killar från skolan, veckan är full med tandläkarbesök och föräldramöte så det blir fulle rulle!
Annars är det kanon känner jag faktiskt, fast det är pissgrått väder ute så känner jag att min positiva energi börjar komma tillbaka. Känns rätt gött faktiskt!

Ha en härlig dag allihopa.

PS: Jag har fått M med till Ullared för julklappshandling när lönen kommer. Ett-Noll till MEJ!!!

Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

ÅH vill meee till ullared.. undra hur lång tid det tar och cykla dit ;-)

Hahaha...

Hade sett ut de va, mig på cykel med cylvagn typ.



ha en fin dag

2009-11-02 @ 14:01:45
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0